greathorse

Suck!

Publicerad 2011-03-16 18:42:43 i Allmänt,

Har otroligt ont i benen, har säkert gått ner 10 kg idag... ;)

Sprang först från torget ner till bussen, var precis att vi hann med den. Sen gick jag och Hanna från forshälla skolan till shuka, stannade och hälsa på buggen på vägen. Sen red jag, red bara lite slarvigt på gräsmattan och travade lite i backen. Sen gick vi från Shuka till Malvina, som skulle vaccinera Starlight hos Hannas pappa. Så jag hängde på dom till hanna och sen följde jag med hanna till stan där jag sen gick från torget till mamma.

Haha suck vad trött jag är!

Hanna tog en massa bilder som kommer imorgon, kanske inte en massa men minst 10 ;)

Ska ta en dusch, kolla på Simpson o Family guy och försöka få våra jourkatter tama.

Hade bra!

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2011-03-21 18:24:15

fin blogg!

vill du vara med i veckan blogg på http://teamcw.blogg.se/ ?

eller bara kika in där?

nystartad blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela