greathorse

Idag!

Publicerad 2011-03-09 18:36:07 i Allmänt,

Sötis gnäggade åt mig idag, inte alls för att det haglade, regnade och blåste och hon ville in ;)...

Men före, när jag tog bussen upp. Somnade jag! Riktigt läskigt, somnade typ 5 gånger och sov kanske 2 minuter utan att vara medveten om det. Som tur va vaknade jag 100 meter före min hållplats, så jag slapp åka till ghjgipudbg.

Hämtade henne direkt efter mockningen, så fick hon vara inne medan jag gjorde maten.

Sen tricktränade vi lite, hon har nog övat för när hon inte fick godis när hon vinkade så fint några gånger började hon halvt göra spansk skritt ;) Men super duktig var hon, filmade lite som ni får se imorgon.

Halsen var blöt så jag passade på att inviga det bruna fleecehalstäcket, hon såg ut som en liten bäver, hihi x)

Ni får hade bra! Hej då :)


Min vackra bäver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela